Методична робота

1 Засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання та предметів естетичного циклу за темою «Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу» 

04.09.2018 р.






Картинки по запросу Навчальний рік 2018-2019

Декадник трудового навчання, образотворчого та музичного мистецтва
03 - 13.04.17 р.
  1. Виготовлення учнями 5-11 класів виробів для ярмарки-продажу «Великодній кошик».
  2. Майстерня виготовлення Пасхальних подарунків. (учні 1-11 клас)
  3. Виготовлення писанок на Писанкове дерево. (учні 1-11 клас)
  4. Створення малюнків та плакатів до свята Пасхи. (учні 1-10 клас)
  5. Конкурс «Юна вишивальниця» 5клас
  6. Міський конкурс «Пташина оселя»
  7. Підготовка до свята «Букварик» 1-А,Б,В,Г.

    «Вчитель доти вчитель - доки він учень. Сприяти

    педагогу в цьому – провідна функція методичної роботи»

    К.Д. Ушинський


     05 квітня 2017 року відбувся семінар-практикум з художньо-технічного профілю "Техніка "канзаши" в дизайні  "Зефірка" з намистинами" на базі Рівненського міського центру творчості учнівської молоді. Учителя опановували нову для себе незвичайну японську техніку "канзаши".


     


           22 листопада 2016 року

               Особливості використання інтерактивних технологій в    роботі методичного об`єднання вчителів трудового навчання та естетичного циклу

               Сучасному суспільству потрібна компетентна особистість, здатна брати активну участь у розвитку економіки, науки, культури. Тому сьогодні у шкільній освіті на перший план висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їхніх інтересів та потреб, розвитку навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності.
         Завдання які поставило  МО вчителів трудового навчання та естетичного циклу  з використання ІКТ :
    - визначити принципи і методи навчання, особливості їх реалізації під час використання комп’ютерної техніки на уроках трудового навчання та естетичного циклу;
    - дізнатися методичні можливості використання засобів ІКТ та класифікацію ППЗ;
    - дослідити використання ІКТ на етапах уроку  трудового навчання та естетичного циклу;
    - дослідити організацію роботи уроку з використанням ІКТ;
    - розробити плани-конспекти та фрагменти уроку з трудового навчання та естетичного циклу з використанням ІКТ.
         Розподіливши питання між членами МО ми отримали наступну інформацію.
    Методичні можливості використання ІКТ:
    - візуалізація знань;
    - індивідуалізація, диференціація   навчання;
    - доступність до великого об’єму   інформації, представленому в цікавій 
       формі завдяки використанню засобів  мультимедіа;
    - здійснення самоконтролю;
    - посилення мотивації навчання (ігри, засоби  мультимедія);
    - формувати культуру навчальної  діяльності,інформаційної культури;
    - звільнення учбового часу.
    За методичним призначенням Програмні  Педагогічні  Засоби можуть бути :
    Ø  комп’ютерні підручники (уроки);
    Ø  комп’ютерні тренажери (репетитори);
    Ø  контролюючі (тестові програми);
    Ø  інформаційно-довідникові (енциклопедії);
    Ø  імітаційні;
    Ø  моделюючі;
    Ø  демонстраційні (слайд-чи відеофільм);
    Ø  навчально-ігрові;
    Ø  розважальні (комп’ютерні ігри, квести, рольові, логічні, спортивні типи та ін.).
    Організація уроку з використанням ІКТ
    Ø  фронтально
    Ø  індивідуально
    Ø  невеликими групами
    Ø  актуалізація (повторення раніше вивченого матеріалу, первинне засвоєння матеріалу) – з комп’ютером чи без нього;
    Ø  формування знань, умінь, навичок
    Ø  перевірка отриманих знань – з комп’ютером чи без нього.

        Опанувавши теоретичний матеріал перешли до практичного втілення даного проекту.
        Члени МО створили свої порт фоліо, де за певним алгоритмом описали свій досвід. Даний проект «Портфоліо» надав нам можливість втілювати набуті знання під час захисту проектів учнів.
        Працюючи  за завданнями що поставили на першому засіданні вчителі розроблюють плани - конспекти з використанням ІКТ. На різних етапах уроку можна використовувати ігри, тести, завдання створені у в презентаціях PowerPoint. В презентації приведені приклади таких завдань.
        Огляд завдань по слайдах.
    Завдяки даним методикам виховується особистість через прекрасне так як показано на слайдах 22-23 (урок Степанюк Л.В. «Зимова квітка»), слайд 24-25 (для уроків музичного мистецтва Гордійчук Н.В. почались створюватися відеоролики про композиторів як вчителями так і учнями) , морально стійка особистість яка має свої корені, дотримується традицій свого народу (слайд 20-21 ), технічно грамотна особистість (слайд 14-15).
    Використання комп’ютерної техніки робить урок привабливим та сучасним. Урок, на якому відбувається індивідуалізація навчання, розвивається пізнавальна діяльність учнів, а саме інтелектуальна активність, логічне мислення, увага, пам‘ять, мова, уява, інтерес до навчання.

             Рекомендації:
    Застосовувати у своїй діяльності дані методики спираючись на матеріали сайтів.
    https://support.office.com/ru
                Використана література
    Зайцева А. Ю. Використання ІKT на уроках німецької мови [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/vikoristannya-ikt-na-urokakh-nimetskoyi-movi.html
    1.    Котко О. М. Досвід використання ІКТ та можливостей мережі Інтернет у вихованні дітей та учнівської молоді [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=82060
    2.    Пахомова Т. Г., Савицька Г. І. Методичні рекомендації щодо використання ІКТ під час викладання іноземних мов [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті:    http://www.umniki.com.ua/?q=node/202

          Підвищення кваліфікації як вчителя інформатики   
                                              Курси  2016 року

    Середа, 17   лютого 2016 року

     Відпочиваємо від трудів праведних. Слухаємо і знову слухаємо. Сама цінна пара друга була в кабінеті фізики. Нам дали адреси ресурсів і ми попрацювали з деякими створюючи "живі" презентації. Створила ігрову перевірку знань, якщо мати компютери з інтернетом для кожної дитини або хочаб на двох один були б уроки вищий клас. А маючи тільки свій нетбук і без нета ..... шкода свох знання .

    Вівторок, 16 лютого 2016 року

             Тиждень я створювала проект . Я думала, думала, думала, а потім робила і виправляла і так безліч разів. Ура! Зробила! Захистила! Накінець спокій.

    Понеділок,  15 лютого 2016 року

        Шостий день курсів. Розглядали програми з інформатики по класах та працювали в програмі Turbo Pascal. Побільше саме таких практичних пар. 

      Пятниця, 12 лютого 2016 року

    Завдяки роботі в цьому проекті я зрозуміла в чому суть методу проектів - він дозволяє реалізувати компетентісний підхід в навчанні через формування навиків самостійного здобування знань під час роботи над пректом, забезпечує стійкий інтерес до вивчення інформатики, інтеграцію предметів, підвищує мотивацію до самовираження дитини через презентацію проекту.

    Для успішного впровадження даного методу необхідне досконале володіння роботою з відповідним програмним та апаратним забезпеченням.

    Саме цей метод завжди орієнтований на самостійну діяльність – індивідуальну, парну чи групову – яку учні виконують протягом певного проміжку часу; їм пропонується спільна творча робота – створення журналу, газети, веб-сайту, книги, тощо.

             Я зробила висновок, що:

    -   організація проектів вимагає ретельної підготовки як учнів, так і вчителя;

    проекти дозволяють не тільки передавати суму знань, а й вчать учнів користуватися одержаними знаннями для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань;

    учні вчаться виокремлювати проблеми і пропонувати свої способи їх розв’язання.


    Четвер, 11 лютого 2016 року.

               Сьогодні третій день курсів. Вау! Нагрузили!  Вичились створювати блог від імені учня та свій власний.
           Перша пара пройшла як 5 хвилин. Тема яку нам читали "Упровадження геймофікації як технології розвитку школярів" . Таких би пар побільше. Ігрові техніки використовуються на не тільки різних уроках, але й на різних етапах урока.
        Дуже сподобалось створювати власне Поле чудес, Фруктову машину, BrainyBOX на ресурсі    http://www.classtools.net.
           З другої пари по четверту працювали над проектом.
           Було цікаво. Вперше, завдяки компетентності тренера, зрозуміла, що традиційний зв'язок "учитель-учень" тут змінюється на "учень-учитель". Особливого значення набуває залучення школяра до процесу пошуку, а важливим є не лише результат, а й процес досягнення результату.
     Сьогодні ми:
    • обговорили цілі та очікувані результати проекту;
    • систематизували свої знання про метод навчальних проектів;
    • розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.
    Вперше ставила себе на місце учня і створювала проект від його імені. 


          Працюючи за цим методом, мені вдалося: сформулювати Основні запитання, які сприяють розвитку та навчанню учня; визначити пріоритетні завдання що ставлять учні перед собою у проектній діяльності; сформувати мету проекту від імені учня.
                 Впевнена, що мені, як педагогу, навчальний дослідницький проект дасть можливість покращити навчальний процес, зробити його цікавим та наближеним до життя.
     
     

     








































































































Немає коментарів:

Дописати коментар